Kail Pagi Makan Petang Episode 2 - Khas untuk Kaki Pancing dan Kaki Masak

kail_pagi_2

Khas kepada Kaki Pancing!

Minggu ini Ali dan Joe ke Kuala Langat untuk mencari lubuk memancing. Ikuti pengembaraan mereka untuk mengetahui ikan yang ditangkap dan masakan menarik yang akan mereka sediakan.

kail_pagi_makan_2

Video di bawah ini Khas untuk Kaki Masak / Kaki Makan. (Resepi Enak bukan hanya untuk Kaki Pancing.)

2 Responses to "Kail Pagi Makan Petang Episode 2 - Khas untuk Kaki Pancing dan Kaki Masak"

  1. Slm
    Saya amat berbesar hati sekiranya pihak tuan dapat membuat pengambaran di tempat saya.
    Boleh hubungi;
    Cg.Mi
    0135848352

    BalasPadam
  2. Saya amat brbesar hati jika pihak tuan sudi membuat pengambaran di tempat saya.b.pahat.sy akan membawa tuan ke lubuk yg selalu saya mancing.insyaallah.bolih hubungi saya.0137148423.din besi

    BalasPadam